Şu kadinların kendini nimetten sayması beni bitiriyor ya 😂?

Bir kadın olarak çok gülüyorum böyle kadınlara. Bu ülkede yokluktan eşeğe kopeğe damacanaya küçük bebeklere bile sulanan 100binlerce erkek varken dedemi bile severler delik olsun yeter onlara çoluklu çocuklu evli olmasını önemsemiyorlarki karşıdakilerinin onlara hiç farketmiyor bunlarda kendilerini nimetten sayıyor ya bitiyorum ya😂 siz ne düşünüyorsunuz
Şu kadinların kendini nimetten sayması beni bitiriyor ya 😂?
Şu kadinların kendini nimetten sayması beni bitiriyor ya 😂?
Cevapla