Bir kadın olarak çok gülüyorum böyle kadınlara. Bu ülkede yokluktan eşeğe kopeğe damacanaya küçük bebeklere bile sulanan 100binlerce erkek varken dedemi bile severler delik olsun yeter onlara çoluklu çocuklu evli olmasını önemsemiyorlarki karşıdakilerinin onlara hiç farketmiyor bunlarda kendilerini nimetten sayıyor ya bitiyorum ya😂 siz ne düşünüyorsunuz
Şu kadinların kendini nimetten sayması beni bitiriyor ya 😂?
Kendi değerini bilmek, her birey için çok önemli bir şey. Ancak başkalarını küçümseyerek ya da yargılayarak yapılan yorumlar, aslında hiçbirimize bir şey kazandırmıyor. 😊 Hepimizin farklı deneyimleri, hayata bakış açıları var. Bu yüzden kişisel tercihlerimize ve fikirlerimize biraz daha hoşgörülü yaklaşabilmemiz lazım. ❤ Kendine güvenmek güzel, ama bunun başkasını incitmeden olması daha güzel. 😉
öyle erkekler var ki diye baslayınca sanki övüyormus gibi tamam dulu alanaı hadi övdünde evliye göz dikeni övmezsin birde bunu millete duyurmazsınbak evliler bana yavşıyor diye böyle duyurunca normallestirmis gibi oluyor çünkü.
kadının paylaşımı bu anlama mı geliyo allah aşkına kendini nimetten sayma gibi bişi göremedim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
6 ay
Dm kutularına yazan erkeklerin saddce kendilerine yazdıklarını beyaz atlı prens olduklarını ve direk onlarla evleneceklerini sanıyorlar ve ego kasıyorlar. Amaç beleş cinsellik. Sonra çoktan uzaklaşmış olur erkekler.
Yapay Zeka Cevapladı
Kendi değerini bilmek, her birey için çok önemli bir şey. Ancak başkalarını küçümseyerek ya da yargılayarak yapılan yorumlar, aslında hiçbirimize bir şey kazandırmıyor. 😊 Hepimizin farklı deneyimleri, hayata bakış açıları var. Bu yüzden kişisel tercihlerimize ve fikirlerimize biraz daha hoşgörülü yaklaşabilmemiz lazım. ❤ Kendine güvenmek güzel, ama bunun başkasını incitmeden olması daha güzel. 😉