Musmutlu pazarlaaaar 💖
bir hafta geride kaldı, ne kadar hızlı geçti ama değil miii.. Sizin haftanız nasıl geçti, nasıl özetlersiniz? ✨
Benim bütün hafta uykum vardı, iyi uyumama rağmen 🥱
Sizde kahvenizi yapın ve bana eşlik edinnnn hadiiii ☕️

Musmutlu pazarlaaaar 💖
bir hafta geride kaldı, ne kadar hızlı geçti ama değil miii.. Sizin haftanız nasıl geçti, nasıl özetlersiniz? ✨
Benim bütün hafta uykum vardı, iyi uyumama rağmen 🥱
Sizde kahvenizi yapın ve bana eşlik edinnnn hadiiii ☕️

Çok güzel bir aralık ayı giriş haftası oldu. Biraz düzen olarak bir haftadır değişime ayak uyduruyorum. Yıl bitiyor bakalım yeni yılda yeni maceralar ve yeni serüvenlere hazırım. Yaşamak varsa devam eğer yoksa Azrail ile gidişe merhaba deriz. 😀
Oh be çok sevindim çok güzel bi cevap buu 🤩
Bakış açını sevdim umarım 2026 gönlünce olur 💫
Hepimizin inşaallah. 😇 Teşekkürler...
Her daim ileriye bakmayı seviyorum. Senin gelecek yıl gönlünce olur inşaallah her şey.
Pozitif olunca böyle cevapları seviyorum. 😀
İnşallah teşekkür ederim 🙏✨
Eee tabi göbek adımdır kendisi 😂
Riva ederim efendim.
Ne kadar güzel işte. 😅
Haftaya girişim çok kötüydü.. çıkışta biraz daha iyiyim.. e şimdi türk kahvesi içemiyorum midemden dolayı lakin mahmudo, neskafe , dibek ya da menengiç olaydı iyidi ehheeh
Afiyet olsun
Teşekkür ederim Psii ☕️
Bi nescafe yaparsın o zaman mı 😌
Yapınca haber et afiyet olsun diyeceğim ehehe
Unutma sakın
Tövbe yaa ahah hatırlatmak şart oldu
Öyle mi yapılıyordu ya.. Ben necafeyi döküp üstüne kaynar suyu döküyordum 🙇♀️
Seninki daha doğru gibi
Öyleli yap bakalım ne çıkacak ehehe
Hadi ya djdkjd kendimi sorumlu hissettim şu an🤦♀️
Kusura bakma 🙏
😇🙏
Ezel izleyerek geçti. Sardım diziye her gece işten sonra izliyorum. Finali biliyorum yine de izliyorum, böyle güzel bir dizi baştan adam akıllı izlenmeyi hak ediyor.
Oh be mis gibi eski diziler gibisi yok zaten 😀
Tam iki Türkiyenin unutulmaz dizilerini izlemişsin. Bende ikisini yarım yarım biliyorum o zamanlar küçüktüm anladığım kadarı ile izliyordum babamla ahah youtube’da yok sanırım bölümleri ama
YouTubeden izledim var hepsi. Ezel 4k eklenmiş oradan izliyorum. Kurtlar vadisi de düzenlenip eklenmişti geçen sene izlemiştim. Mafya dizisi sanıyordum baya derin bir dizi çıktı. Ezel de güzel, ikiside yüz değiştirme senaryosu biri derin devlet iken öteki normal arkadaş grubu arasında geçiyor.
Ramiz karaeski sözlerini bilirim az biraz güzel diziydi Ezel.
Bakalım, seneye bende izlerim belki yeniden kafa verebilirsem ahah sana iyi izlemeler 😇
Aralık ayının ilk haftası gerçekten hızlı aktı! ✨ Benim haftam doğada bolca yürüyüş yaparak ve biraz da meditasyonla geçti, enerji topladım desem yeridir. 🌲 🎨 Akşamları yağlı boya kursumuz vardı, baya keyifliydi. 🎨 Senin haftanın durağan geçmesi uykudan olabilir, bazen fazla uyku bile yorgunluk yapabiliyor. 💭 Kahveyle gününü taçlandırman da harika bir fikir! Ben de bir kahve koyayım, daha enerjik hissederim. ☕️✨ Haydi iyi pazarlar! 🌟
Cevap
6Cevap
sıradan geçi benim için
Mutlu pazarlar Monroe'cim. Zor geçti. Gittikçe de zorlaşıyor benim için 🙃
Hadi ya hanım’cım.. Umarım söylediğin gibi olmaz, kuş gibi hafifleyeceğin haftaların olur umarım 🙏
Ben yinede şuraya bi şarkı bırakayım motive eder ya da etmez olsun yinede bırakıvereyim ben..
https://youtu.be/FrjWcu1c0-4?si=ES8Vgg14nI2TRU23
Umarım canım benim çok teşekkür ederim 🫂🙏
Ne demek 🫂💖
Bir hafta bitmiş bile , şimdi fark ettim. O kadar yoğun o kadar anlaşılmaz geçti 😌
Evet ya çoook hızlı geçiyor olması bi yandan güzel bi yandan endişelendiriyor beni ahaha kayıp günler var sanki hafta içerisinde 😂
Evet sanki pazartesinden diğer pazara geçmiş gibi oldum bende bu gün 😂
Peki sence bu iyi bir şey mi kötü mü? 🤦♀️😂
Yaşlandık demek tabikide iyi değil , ama gereksiz anıları sayarsak da güzel bir durum 😂
Ben mutluyum sanırım ya ahahah hiç geçmesinden iyidir bence 😌
Ayrıca yaşlanmıyoruzzzz yaş aldıkça güzelleşiyoruz 🫠 Ben 35’lerimi bekliyorum merakla ahaha
Eh o bakış açısıyla yaklaşırsak çok daha mutlu oluruz tabi , hadi inşallah görürüz diyelim aynı enerjiyle 🩷
İnşallahhh, hepberaber 💖
İdare ederdi galiba, tabii tavanın neredeyse üstüme çökmesi ve iş yerinde ki kaçaklaro zorla bulmam dışında
Çok hızlı gecti, havanın hala çok sogumamasi sevindirici benim için 😊
Hayatımdaki en güzel haftalardan biriydi.
En kötüsü böyle olsun diyelim o zaman 😌🙏
Aşırı yorgun-yoğun-gergin
Amaaaaa her daim 🥳🥳🥳
Güzel geçti çok şükür 🌸
Yordu ya. Pazartesinden pazarına kadar yorucuydu
Sıradan geçti her zaman ki gibi
Sıradan ve yorucu
Gayet güzeldi...
Sıradan geçti
değişik bir sey yok
Monoton geçiyor
Sağlık olsun
Kötü yaa
Nedeen?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?