Ölüm korkusu ve hissi her an ölücekmişim gibiyim, neden böyle?

arkadaşlar ben daha öncede başlık açmıştım bunla ilgili ben neden sürekli ölüceğimi hissediyorum dururup durrurken bide panik atağım yok hastalık takıntım yok neden böle hissediyorum çok korkuyorum artık malum oluyor diye hiç neşem kalmadı
Ölüm korkusu ve hissi her an ölücekmişim gibiyim, neden böyle?
Cevapla