Beni küçük çocuk sanıyolar. Napmam gerek?

20 yaşındayım 14-15 yaşlarında çocuk sanıyolar babyface ve kısa boylu olmamdan dolayı. Dün de durakta otobüs bekliyodum bi adam bana durduk yere bilerek çarptı. 35li yaşlarda bi adamdı. sonra bişeyler dedi. Bende küfür ettim. Sonra yoluma devam ettim peşimden geldi. Beni tehdit etmeye başladı. “Kafanı patlatırım senin” falan dedi. Ordakiler de müdahale etti. “boşver yaşı küçük zaten” dedi. Küçük göstermemden dolayı ciddiye alınmıyorum kimse tarafından. Napmam lazım

Beni küçük çocuk sanıyolar. Napmam gerek?
Cevapla