Evlenmeden aynı evde kalmak çok saçma değil mi sizce?

Yobaz gibi gözükmek istemiyorum herkese saygılıyım ama evlenmeden birlikte yaşamak çok saçma değil mi yani evliliğin ne anlamı var o zaman her şeyin bir usulü olmalı bence evlenmeden hamile kalıp sonra hamile olunca zorunlu nikah kıyıyorlar zaten nikah diye bir şey çıktıysa birbirinizde hakkınız olsun diye iki tarafta mağdur olmasın diye düzenlenmiş bir şey bilmiyorum ben mi çok gelenekçiyim yoksa yobazlık mı yapıyorum bilmiyorum ama ben doğru bulmuyorum.

Evlenmeden aynı evde kalmak çok saçma değil mi sizce?
Cevapla