33 yaşında hala hayat kuramamış olanlar var mı?

Yapacak hiç bir şeyim yok. Doğru düzgün arkadaşım kalmadı hepsi evlendi. Çoğunla aram bozuldu zaten. İş bulamıyorum Marketten başka çok iyi bildiğim iş yok. Saçmalık market mağaza satış alanında her şeyi biliyorum çok kötü değil mi? Neyse evde kaldım günlerdir anlattım gibi en son küçük altın parasını da fatihle harcadım. Neyse bundan sonraki sorum onun hakkında yardım istiycem. Ben bundan sonra nasıl hayat kurucam başka bir alanda iş bulmam çok mu imkansız.
33 yaşında hala hayat kuramamış olanlar var mı?
Cevapla