33 yaşında hiç bir şey yaşamamış olmak?

Hiç evlenmedim hiç sevgilim olmadı kimsenin elini tutmadım okulum bitmedi mesleğim yok çevrem yok sevmedim sevilmedim yıllarca hasta baktım yaşım geçti Niye varım ben
33 yaşında hiç bir şey yaşamamış olmak?
Cevapla