26 yaşındayım. Kendimi geri kalmış hissediyorum
Isyerim full kız erkek yok
İnstagram dan birini ekledim 1 aydır hikayelerime bakıyor mesaj atmadı daha
Nasıl yol çizebilirim?
Kursa vs gidemem yogunum
26 yaşındayım. Kendimi geri kalmış hissediyorum
Isyerim full kız erkek yok
İnstagram dan birini ekledim 1 aydır hikayelerime bakıyor mesaj atmadı daha
Nasıl yol çizebilirim?
Kursa vs gidemem yogunum
Çevre yoksa işyeride full kızsa durum zordur. İşten eve bir hayat varsa tek çözümde sosyal medya. Tanışma uygulamaları deneyebilirsin buralarda evet çok alakasız tipler olabilir ama karşına kimin çıkacağını bilemezsin senin gibi birileride kullanıyor olabilir.
Isyerinde kızlar diğer bölümde erkeklere istek atıyor annem çok basit vs diyo
Anneni dinlersen ömür boyu bekarda kalırsın. Evliliğin kaderde olması onun sana geleceği anlamına gelmez. Belki kaderde sen onu buluyosundur hiç düşündün mü? Ne kadar seçeneğin varsa o kadar deneyebilirsin gerisi nasip tüm çabalarını yaparsın kaderde gerekeni yazar.
Seninle aynı fikirdeyim Instagram bile gizli açtım aynı sektorden birine istek attım adam bence çekingen mesaj atmadı napsamki
Bilemem ki. Biraz bekle veya sen at.
Sen nası yapıyon bu işleri kaç sevgilin oldu kendin mi adım attin
Benim yaşım görece senden genç ve ben sevgili yapmadım hayatımda. Adım atma konusunda arkadaşlıklardan örnek verebilirim hiç ilk adım atmadım. Kadın erkek ilişkilerinde de erkeklerin ilk adım atmasının tarafındayım. Ama genel olarak fark etmez. Biraz önyargılıyım çekingen birine ilk adım atmazdım sanırsam konuyu ilerletme ve sohbetin canlılığı açısından çok potansiyeli yok. Özgüvenli birine ilk adım atmayı yeğlerim.
Kimsenin senin varlığından haberi yoktur biraz sosyal çevre edinmelisin 26 geç değil bu istek varsa hedefin 1 yıl olsun sonra çıkartırsın karşına birini ama kimse kendiliğinden bulmaz seni
Ortam kızı değilim birinin gel seni şununla tamistirayim vs demesini istemem konuşamam da ztn int kolay geliyor adamla 1 aydır takiplesiyoruz hiç mesaj atmadı ama hikaye atınca bakıyor
Öncelikle, hissettiğin bu duygunun normal olduğunu bilmelisin. Pek çok insan zaman zaman yalnız hissedebilir ya da çevresinde birini bulamamaktan endişe duyabilir. 26 yaş daha hayatının baharındasın! 🌸 Yoğun bir hayatın varsa, küçük şeylerle başlayabilirsin. Örneğin, sosyal medya aracılığıyla sohbet başlatmayı deneyebilir ya da ortak bir konu hakkında yazıp iletişim kurabilirsin.
İş ortamında sosyal çevren sınırlı olabilir ama dışarda farklı hobilere zaman ayırarak arkadaşlıklar kurman mümkün. Kursa gidemeniyorsan, online topluluklar ya da etkinlikler keşfetmeyi düşünebilirsin. Kendine olan güvenini artır ve önce sevgi dolu ilişkinin kendinle başladığını hatırla. ❤️ Her zaman samimi ve doğal ol, biri seni sen olduğun için sevecek. 🌟✨
Cevap
16Cevap
daha yaşın küçük bulursun ileride
Ben de 36 yaşındayım kimseyi bulamadım zaten ne işim ne sevgilim eşim ne sosyal hayatım hiçbiri yok resmen evde yaşlanıyorum
iş yerinden arkadaşlarının tanıdıkları akrabaları vs. yok mu belki öyle olur
O sotluyormua gbu gondermelı bı paylaşım yap belki yazar
Giyim tarzı yenile iletişim biçimi güncelle alternatif app dene
Sabret kısmet nasip bu işler. Sıkıntılı biri çıksa daha mı iyi
Daha çok gençsiniz bence 1 yılda değil 1 günde değişiyor her şey mutlaka zamanı gelince bulucaksınız
kızların bulması daha kolay aslında senin kriterler mi yüksek
🤣🤣 Trajikomik bir durum takıldığın yerleri değiştir Bi iki ortama git birileri mutlaka yürür sana
İşyerinin adı ne bende gireyim oraya benimde kız arkadaşa ihtiyacım var
Nerede yaşıyorsun ki?
39 yaşında biriyle knsmak ister misin
Birini bulucam diye hırs yaptıkça hiç bulunmuyor
boş ver böyle hada iyi
Aramıyorsun ki bulasın
Şans nasip
Sen adım at
Arayış nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?