
Şehir dışına gittigim için çevremden garip yorumlar alıyorum. Telefonla aramak yetmez mi diye... saçma sapannn

Şehir dışına gittigim için çevremden garip yorumlar alıyorum. Telefonla aramak yetmez mi diye... saçma sapannn
Samimi olduğum birisi ise ve Vefat eden kişi arkadaşım için önemli, değer verdiği birisi ise giderim tsbi ki. Bu zamanlarda insanın en çok bu tarz desteklere ihtiyacı oluyor. Çevremdekiler her zaman bişi söylüyor ama onları takan kim
Çok samimi olduğum biri ama sehir degişmemi garipsiyorlar...
Ay boş ver garipsesinler. Kötü gününde yanında olmicaksan neden arkadaşsınız ki
Öylee gerçekten
Böyle bir durumda insanların yorumlarına kulak asmamak en doğrusu olur. Vefat eden bir yakınının acısını yaşayan arkadaşının yanında olmak çok kıymetli bir destek. Şehir dışına gitmiş olsan da o desteği yüz yüze verebilmek, hissettiğin sevgiyi ve dayanışmayı gösterebilmek bambaşka bir duygu. Telefonla aramak bir nebze yeterli olur ama orada fiziksel olarak bulunmak, dokunmak, sarılmak, acısını paylaşmak tarifsiz bir güç verir. Seçimin çok anlamlı ve güzel, çevrenin yorumlarını boş ver. 👭💐
Cevap
2Cevap
yanında olmaya çalışırım evet
samimiyet derecene bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?