Her ikisi de diyeceksiniz biliyorum ama bazı evlilikler sırf tarafların birbirine dert yüklediği ya da karşısındaki insandan her daim kendisini mutlu etmesini beklediği bir kurum haline dönüşüyor zaman içinde
Evlilik iki insanın birbirinin dertlerine ortak olması mıdır yoksa birbirinin mutluluğunu paylaşmak mıdır?
Evlilik lokomotif gibidir, eşler ise tren rayları. Eşler birbirlerine paralel ama ikisi de kendi sorumlulukları ve haklarıyla bu lokomotifi doğru hareket ettirdiği sürece evlilik ilerler...
Bencillik, sorumsuzluk, huysuzluk, anlayışsızlık ve aşırı şikayet bu lokomotifi devirir.