Arkadaşlarım önemli bir konuda fikrinize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?

Yaklaşık üç senedir de bu evde oturuyorum ev sahibim başta bizi evden çıkarmak için sahte bir tahliye taahhüdü düzenledi yüksek kira artışini kabul etmediğimiz için daha sonra sürekli iftiralar, hakaretler etmeye başladı kendi kendisine durduk yerde eve polis çağırıp onunla kavga ettiğimizi vesaire iddia etti kendisine hakaret ettiğimizi oysaki bunların hiçbiri olmadı ispati olan şeyler değil ve benim dairemin kendi ve çocuklarımın güvenliği için sadece kendi ayrımı görür şekilde bir kamera var güvenlik kamerası var onların attığı iftiraların iftira olduğunun hepsini ortaya koymaktadır bu kamera dün ben evimde otururken birden sosyal hizmetler geldi ev sahibinin 3,4 defa şikayet ettiğini ve çocuklarıma eşimin şiddet gösterdiğini ihmal ettiğine dair ev sahibimin bir ihbarda bulunduğunu söyledi çocuklarımla görüştüğünde bu ihbarın asılsız Olduğu kanaatine varıldığını fakat ev sahibinin çocuklarımla bile uğraşacak kadar kötü davrandığını bir devlet kurumuna asılsız yere meşgul ettiğini söyledi ya bu durum beni ciddi olarak yıprattı ve ben dün gece ağır bir epilepsi nöbeti geçirdim. çocuklarımla bile uğraşmayı tercih edecek kadar küçülen insanlara karşı ne yapabilirim bana fikir verir misiniz savcılığa şikayette bulunacagim ve şu an için evi değiştirme şansım yok benim için maddi olarak çok zor bir süreç olur.

Arkadaşlarım önemli bir konuda fikrinize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?
Cevapla