Etrafta ele ele gezen sevgili , evli çift vs. görmekten bıktım artık? Devamını anlatıyorum vaktinizi ayırır mısınız?

Herkesin ilişkisi yok maalesef o yüzden böyle sokak ortasında dolaşmak doğru değil ama neden göze sokar gibi el ele dip dibe dolaşıyorlar? Ortalıkta böyle dolaşmak ne kadar mantıklı? Ben doğru düzgün bir adamın elini bile tutamadım millette bu rahatlık oluyor? Ortalıkta böyle sevgili, nişanlı, evli çift görmekten ve instada böyle karşıma videolar çıkmasından bıktım artık. Ayrılsalar da rahatlasak? İnsanların gözüne sokmaya da utanmıyorlar?
Etrafta ele ele gezen sevgili , evli çift vs. görmekten bıktım artık? Devamını anlatıyorum vaktinizi ayırır mısınız?
Cevapla