Toplumda neden bu derece ahlaki bir yozlaşma var?

Toplumda neden bu derece ahlaki bir yozlaşma var?

Evli olduğunu bile bile evli adamları ayartmaya çalışıp birde yüzsüz yüzsüz acıtasyon yapıyorlar evli olmasıda gayet normal ve sıradan bir şeymiş gibi konuşuyorlar düşünsenize evlisiniz ve bir apartmana taşınıyorsunuz o apartmanı evi güven alanın görüyorsun yuvamızı burada kurduk diyorsun ve o apartmanda bir tane karaktersiz k*şar sınır bilmeyen biri eşini ayartmaya kalkıyor hemde utanmadan sıkılmadan haklıymış gibi anlatıyor rahat rahat benim merak ettiğim şey evli bir insandan ne medet umuyorlar adı üstünde evli ve evli birisi karakteri olsa bakmaz ve yarın bir gün evleninince aynısı benimde başma gelir diye hiç düşünce empati yok mu bunlarda evlilik kuruma zerre güven kalmadı evlenenler huzur bulamıyor evim diye güven alanım diye taşındığın yerde bile engerek yılanları dolu

Toplumda neden bu derece ahlaki bir yozlaşma var?
Cevapla