Tesettürü bırakıp başını açan insanlara bakış açınız nasıl oluyor?

Uzun zamandır tesettürü bırakmak istiyorum. Eşim karışmak istemiyor ama çevrenin yargılayıcı sözleri olacağı için çok kararsız kalmış durumda. 29 yaşında bir kadınım, çocuk yaşta ailem beni zorla kapattı ve kapalılığa hiç alışamadım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Çevremdeki insanlar da dedikodu yapmaya çok müsait cahil insanlarla dolu ve acayip yargılanacağımı biliyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Tesettürü bırakıp başını açan insanlara bakış açınız nasıl oluyor?
Cevapla