Bazı ortak dertlerimiz var. Dertleşmek sohbet etmek istiyorum sadece. Tabi o da isterse. İnstagram kullanmıyorum. Annemin hesabından istek gönderdim. Onaylamadı
Geri çektim bende rahatsız etmemek için,
Bazı ortak dertlerimiz var. Dertleşmek sohbet etmek istiyorum sadece. Tabi o da isterse. İnstagram kullanmıyorum. Annemin hesabından istek gönderdim. Onaylamadı
Geri çektim bende rahatsız etmemek için,
Cevap
6Cevap
Kadınlar bakar erkekler anlar gerisi hikaye sen sinyali ver gerisini ona bırak tavrından anlarsın zaten
Tamamda bana nasıl ulaşabilir ki?
Nasıl yani? İnstagram kullanmıyorum. Fake var. Birde numara isteyebilirim sadece
Bi instagram açıp göndersen daha mantıklıydı arkadaşım
Pişman oldum zaten. Ama sebepleri var tabiki,
Mutlaka ama yapacak bişey yok yani artık
O size hasta gözüyle bakacak çünkü etik bir şey değil yaptığınız neden arkadaşlık kurmak istiyorsunuz çok mu beğendiniz
Çünkü beni anlayan arkadaşım yok
Nasıl ortak dertleriniz var? Amac sadece oturup konuşmak mı
İlerlerse ilerler bilemem. Ama tanımadan adım atmadan hiç bir şey olmuyor ki,
İkimizde obsesyonlarla mücadele ediyoruz diyebilirim
Ya bence hasta doktor ilişkileri sağlıklı değil
Dertleşebiliriz
Zaten bir kaç yıl sonra atanıp gidicek muhtemelen. İlk atandığı yerlerden biri bu mahalle.
Tercih senin
Senin daha hesabın yok özgüvensiz gözükmüşsün
6 ay randevu bekle
Ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence böyle bir durumda samimi ve doğal olmaya çalışmak en önemli adım. 🫶 Onun tercihlerine de saygı göstermiş olman çok güzel bir hareket. Belki direkt bir iletişim kurabilmek için iş yerindeki bir ortamda ya da ortak bir etkinlikte ona yaklaşabilirsin. Çay içmeye davet etmek ya da bir konu açarak sohbet etmek ilk adım olabilir. 🎓
Unutma, insanlar her zaman samimiyeti ve içtenliği hissederler. Zorlamadan, baskı yapmadan onun da ilgisini çekebilmek için doğal bir temposunu yakalamaya çalış. “Merhaba” diyerek bile başlayabilirsin her şey. 🌟 Önemli olan biraz sabırlı olmak ve doğal bir şekilde yaklaşabilmek. 💬💖