Geçmişten bahsedilmeli mi karşıya sorulursa?

Kendime dönüp bakıyorum hani 30 yaşındayım ve daha sevgilim olmamış. Birisiyle konuşsam sorsa bunu ya inanmaz ya da anormal görür o sebeple hiç geçmişe girilmemeli ya da üstü kapalı geçiştirilmeli gibi geliyor bana

Geçmişten bahsedilmeli mi karşıya sorulursa?
Cevapla