Çok yoruldum arkadaşlar ya ben çok kötü biri miyim?

Selamın aleyküm arkadaşlar. Ya insan olarak öyle şeyler yaşıyoruz ki bazen keşke diyebiliyorsun. Evliyim ve daha önce ki durumlardan belki bakarsiniz bende iki görünce var biri evli biri bekar ama gerçekten ikisi de bana karşı sevgi ve ablalık karşılığı veren insanlar değiller bunu bugün daha iyi anladım. Eşimin ailesinin durumları çok iyidir ve şunu diyebilirim gelen komşularının bazıları yok ya ne bazısı hemen hemen hepsinin durumları oldukça iyidir sınıf olarak üstün insan dersiniz ya o şekiller. Ben eşimin böyle bir ailesi olmadığını düşünüyordum şu an ne diyorum biliyor musunuz keşke fakir olsaydin kafamız rahat olurdu. Yine de her şey Allah'tan dir. Dün eşim yokken bebegimi aldım gittim kayinvalidem kötü olmuş oğlumu sayiklamis sürekli. Bunların bir komsulari var daha önce alt katta oturuyorlardı çok iyilikleri dokunmus efendim. Her neyse sürekli söylerler bana kusura bakmayın böyle yazdım sizede.. dün gittiğimde o da kızıyla geldi. En son gittiğimizde oğlumun koluna kızı mi artık kim bilmiyorum lastik sarmış iyi ki baktım ki çocuğun bilegi kızarmıştı. Eşim bunu büyük görümceme söyledi. Sonra dün de geldiği zaman kızı hediye getirmiş oğluma ben çok yaklasitrmamaya çalıştım açıkçası kizgindim yani annesi geldi bir selam verdi ben oturmuş çocuklar ilgilenirken bende selam verdim o kadar ne benimle konuştu ne sohbet etti. Bizde karı koca olarak "lastik olayından belki mahcup olmuştur" dedik. Bugun görümcem kayinvalidemi arayınca ( evli olan) bana soruyor " sen neden hoş geldin demedin bana sordu ben şaşırdım. Sana sormak istedim konusmadiniz vs ) diye bende öyle bir durum olmadığını hoş geldin dediğimi dedim. O kadar uzatıyor ki konuyu kısa kesme huyu yok bana bir değer yok burdan bunu anladım. Allah aşkına arkadaşlar ben kötü bir şey mi yaptım benim etrafim yanımda yok anne baba ayrı olan ve sadece baba ile görüşen biriyim kimse yok diye ufak bir durumda beni sorguya çekil hesap soruyorlar. Sonra da sen bu evin gelinisin diyorlar ben de dedim ki madem öyle " o zaman o giderken neden bir Allah'a emanet ol dememiş" dedim bunda bile suçlu oldum ya o kadar sinirliyim ki ne yapacağımı şaşırdım bunlarla ben. Siz bana akıl verin nolur ben napiyim ya

Çok yoruldum arkadaşlar ya ben çok kötü biri miyim?
Cevapla