Ev hanımlarının, çalışan kadınlara sürekli mutsuz olduklarını söyleyip onları aşağı çekmeye çalışması neden kaynaklanıyor sizce?

Ev hanımları ve çalışan kadınlar arasında neden sürekli bir çekişme gözlemliyorum bilmiyorum. Ev hanımları, çalışan kadınlara karşı niye anlayışsız görünüyor ya da sürekli eleştiriyor? Sizce bu bir kıskançlık mı, yoksa sadece yanlış algılar mı?

Ev hanımlarının, çalışan kadınlara sürekli mutsuz olduklarını söyleyip onları aşağı çekmeye çalışması neden kaynaklanıyor sizce?
Cevapla