Sorum özellikle 30 yaş ve üzeri erkekler boyle bir kadin hakkinda izleniminiz ne olur? Bana kız arkadaşlarim kotu seyler soyluyor?

Seçici bir yaşam tarzına sahip, hayatında kimse olmamış, geceleri ev işleriyle meşgul olan, kek ve ya ütü yapan yalnız vakit geçiren, giyiminde ölçülü olan, sosyal medyada çok nadir sadece hikaye olarak fotograf paylaşan, çocuklarla ve hayvanlarla vakit geçiren, kötü alışkanlıkları olmayan bir kadını yetersiz bulur musunuz? ya da fazla içi geçmiş genç gibi degilde yaşlı gibi gorur musunuz?

Sorum özellikle 30 yaş ve üzeri erkekler boyle bir kadin hakkinda izleniminiz ne olur? Bana kız arkadaşlarim kotu seyler soyluyor?
Cevapla