30 yaş ve üzeri erkeklere soruyorum boyle kadın hakkında ne düşünürsünüz?

Güzel ve çekici oluyorsunuz ama yalnız gezen, arkadaşı çok az olan, hayatında kimse olmamış, gece 3'e alarm kuran, bazen çatıda yıldızları izleyen, mezarlıkları ve huzurevlerini ziyarete giden ve sürekli fotoğraflarda hep tek olan, duygusal ve çekingen, yalnızlığı seven ve buna alışmış biri...

Tuhaf bulur, uzaklaşır mıydınız?

30 yaş ve üzeri erkeklere soruyorum boyle kadın hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla