Taşınma yardımı için teşekkür – Sizce nasıl olmalı?

Eşimle birlikte ilk kez taşındık ve kendi evimizi satın aldık. Bu süreçte bir ay ve bir hafta annemde kaldık; orada yemek, duş, çamaşır gibi her konuda bize çok yardımcı oldu, adeta bizi şımarttı.

Taşınma sırasında ise özellikle babam bize inanılmaz derecede sık ve özverili bir şekilde yardımcı oldu (mutfak kurulumu, zemin döşeme, kapı montajı vb.). Kendi arabasını ve kendi yakıtını kullandı, hatta biz ona doğru düzgün yemek bile veremedik, çünkü çoğu zaman tok geliyordu veya eve aç gitse bile partneri yemek hazırlamış oluyordu.

Ayrıca abimin eşi de bize sıkça yardım etti (bir tarafı felçli olduğu için her seferinde biz onu alıp geri bıraktık). Orta kardeşi ve kayınpederi ise sadece bir kez gelebildi.

Şimdi ise güzel bir teşekkür jesti yapmak istiyorum – özellikle de babama.
Sizce diğerlerini de dahil etmeli miyim?
Mesela hepsini birlikte bir restorana yemeğe davet etmek uygun olur mu, yoksa babama özel bir teşekkür yeterli midir?

Taşınma yardımı için teşekkür – Sizce nasıl olmalı?
Cevapla