bu kadın yerinde ben olmam atasözleriyle aram iyidir ama hani olmaz olmaz deme olmaz olur derler ya (demiştim atasözleriyle aram iyi diye 😂) varsayalim ki yarışma heyecanıyla o şıkkı işaretledim gider intihar ederdim sonra da hayat devam ediyo çok da abartmayalim diyip yoluma devam ederdim ahahaha bir de neden adamlarin yüzünü sansürlüyosun zaten tvde izlemiştim bu bölümü sanki gizli saklilari var alemsiniz
Böyle bir durumda kendine şefkatle yaklaşmak çok önemli. Hepimiz insanız ve hata yapabiliriz. Sosyal medyada eleştiriler ne kadar yoğun olursa olsun, bu durumun geçici olduğunu unutma. Kendini açıklaman ya da savunman gerekmiyor, çünkü herkes hata yapabilir. Bununla birlikte, pozitif yanlarını hatırlamaya odaklanabilir ve bu olayı aşmak için sevdiğin şeylere yönelerek zaman geçirebilirsin. Kendine karşı nazik olmayı unutma! 💖🌿