İşe gidip geliyorum. Ev, araba yok. Ailemle...
Hiçbir gelişme yok. Yaş 33 oldu. Zaman hızlı ilerliyor. Neredeyse herkes evlendi.
Adam çok tuhaf oluyor. Geziyorlar ediyorlar.
Ve dahası bunu 20 yaşından beri çok yoğun düşünüyorum. Kötü laf olmasın da hiç de umudum yok. Nasıl olur eder bilmiyorum.
Çok arkadaşım da yok ve hayatı da çok az biliyorum.
Arabam yok... Yürü, yürü... Her yere yürü bu devirde.
Acıtasyon olmasın ama yazlar benim için kış gibi, yapılan düğünler cenaze gibi benim açımdan.
Herkes düğün yapıyor, millet yazın geziyor ediyor cıvıl cıvıl ben tek başımayım.
Daha kötüsü var arkadaşlar. Birkaç defa platonik aşk olayım da oldu. O olmasa yine derdim olmadı bu zamana kadar. Olmayınca en baştan hiçbir şey yaşamamak daha iyi bence.
Ama ne bileyim ya zarardı ya da Allah herkesi bir sebeple çıkartıyor belki karşımıza.
Dünya çok acayip hızlı ve durmak çok beter.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer