Evliliğe yönelik sıfır gelişme. Akıl alır gibi değil. Neden?

İşe gidip geliyorum. Ev, araba yok. Ailemle...

Hiçbir gelişme yok. Yaş 33 oldu. Zaman hızlı ilerliyor. Neredeyse herkes evlendi.

Adam çok tuhaf oluyor. Geziyorlar ediyorlar.

Ve dahası bunu 20 yaşından beri çok yoğun düşünüyorum. Kötü laf olmasın da hiç de umudum yok. Nasıl olur eder bilmiyorum.

Çok arkadaşım da yok ve hayatı da çok az biliyorum.

Arabam yok... Yürü, yürü... Her yere yürü bu devirde.

Acıtasyon olmasın ama yazlar benim için kış gibi, yapılan düğünler cenaze gibi benim açımdan.

Herkes düğün yapıyor, millet yazın geziyor ediyor cıvıl cıvıl ben tek başımayım.

Daha kötüsü var arkadaşlar. Birkaç defa platonik aşk olayım da oldu. O olmasa yine derdim olmadı bu zamana kadar. Olmayınca en baştan hiçbir şey yaşamamak daha iyi bence.

Ama ne bileyim ya zarardı ya da Allah herkesi bir sebeple çıkartıyor belki karşımıza.

Dünya çok acayip hızlı ve durmak çok beter.

Evliliğe yönelik sıfır gelişme. Akıl alır gibi değil. Neden?
Cevapla