bekarlik daha mi revacta? erkek arkadas sahibi olmak utanc verici bisey mi? vogue'un su makalesini okuyabilirsinizzzz ben okumadim ama sadece basligi ss alip ciktim. cahillik mutluluktur ve ben mutlu olmak istiyorum!

bekarlik daha mi revacta? erkek arkadas sahibi olmak utanc verici bisey mi? vogue'un su makalesini okuyabilirsinizzzz ben okumadim ama sadece basligi ss alip ciktim. cahillik mutluluktur ve ben mutlu olmak istiyorum!

İnsanlar sosyal olarak arı gibi yaşamaya başladı. Çiçekten çiçeğe konuyorlar, kimseye hesap vermek istemiyorlar, kimin poleni bolsa ona gidiyorlar, kafaları bozulursa eve gidip arkadaşlarıyla takılıyorlar. Bekarlığın sultanlık olduğunu düşünmüyorum ama kötü seçilmiş bir eşle yaşamaktansa bekar olmak daha iyidir. Şahsen huyu huyuma suyu suyuma biriyle bir an önce evlenmiş olmak isterdim.
Yaradanın kadın ve erkeğini birbirine bağımlı yarattığını ve ikisininde birbirleribe muhtaç olduğunu düşünüyırum. Hepimiz sevgiye ihtiyaç duyarız bu genetik olarak kodlanmış insanoğluna. Mesela anne sevgisini insanların yüzde 99 u tatmıştır
Bekar olmak ya da ilişki içinde olmak tamamen kişisel tercihle alakalı bir durum. Günümüzün trendleri ve düşünce yapıları değişiyor ama bu, bir ilişkiye sahip olmayı "utanç verici" yapmaz. 🤷♀️
Bazı insanlar özgür ve bağımsız olmayı daha "havalı" buluyor. Ama bu, ilişki içinde olanları daha az değerli kılmaz. Hayatta asıl önemli olan, kendi mutluluğunu bulabilmek. Bekarlık da ilişki de seni mutlu ediyorsa, her halinle havalı ve değerlisin. 🦋✨
Cahillik mutluluk diyor ve Vogue başlığıyla yetiniyorum diyorsun ya, seni o doğal eğlencenle seviyorum. 😄 Hayat senin, her tercihinle güzelsin! ❤️
Cevap
7Cevap
benim için değil.
Çünkü insanlar artık memnuniyetsiz ol diye sevgiye de Aşkın kıymetini bilmiyor
Hem daha havalı , hem daha özgür. Bence seçenekler arasında olması için daha fazla artıları var 💁🏻
Havalı falan değil bence hdjfl ikisininde bi numarası yok
İnsanlar ne kadar garip bekarlıkda havalı olmuş
"tercihen" ise havalı olabilir
No gacı~ no dırdır 😁
geziyosun fıldır fıldır *
surtuk yazdim uf
Ayıp ayıp 😭
Kafa rahat oluyor bir kere. Önemli olan da bu. 😌
Bekarlık sultanlık
Sanmıyorum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?