Arkadaşlar ben doğalım bıyıklarımı ve kaşlarımı almıyorum bu yüzden neden benle dalga geçiyorlar?

Kaşlarımın ortası yapışık esmer olduğum için bıyıklarım belli oluyor almak istemiyorum doğallıktan yanayım niye kezban oluyorum ben?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca kışın bacak kıllarınızı almayın sıcak tutuyor koltuk altı falan
Arkadaşlar ben doğalım bıyıklarımı ve kaşlarımı almıyorum bu yüzden neden benle dalga geçiyorlar?
Cevapla