Neden çok güzel ya da çok yakışıklı erkekler kısmetsiz?

Arkadaşım bir arkadaşı var ve çok güzel bir kız maşallah diyeyim :D sarı saçlı mavi gözlü beyaz tenli bir kız. Tabi sarı saçları görünmüyor çünkü kapalı. O kadar temiz nurlu bir yüzü var ki. Ama kızın 28 yaşına kadar kimse karşısına çıkmamış bu yüzden o da onun peşinde bayağıdır koşan bir adamla evlendi. Adam iyi bir insan ama hiç yakışıklı değil idare eder bile demem yani ki o kadar güzel bir kızın yanına yakışmıyor. Her neyse kısaca bu kadar güzel yüzlü güzel huylu bir insanın peşinde erkeklerin pervane olması gerekmez mi ellini sallasa ellisi çünkü ama hiç çıkmamış niye böyle oluyor etrafımda buna benzer bir kaç örnek daha var.
Neden çok güzel ya da çok yakışıklı erkekler kısmetsiz?
Cevapla