Nasıl bir eşiniz olsun isterdiniz?

Ben eşimle arkadaş olmak isterdim. Gece canımız ne çekerse gidip yemeyi, aniden plan yapıp tatile çıkmayı, tüm zorlukları beraber aşmayı, senin paran benim param olmadan hayatımızı tümüyle paylaşmayı isterdim. Çünkü hem eş hem uzun bir yol arkadaşı olmalı.
Nasıl bir eşiniz olsun isterdiniz?
Cevapla