Kocamı gerçekten seviyorum ama evde koca demek sorumluluk demek. Evde sadece çocuklarimla kalmayı daha çok seviyorum. Yemek ev işi veya birinin altına yatma derdi yok. Herhangi bir erkekle sürekli aynı evde kalmak zaten tükenmek için bir sebep. Yani tek başıma yatmayı bile özlüyorum. Bir koca demek aynı zamanda evin içinde alan kisitlanmasi demek. O yüzden ne kadar geç gelirse bana o kadar kâr. Gerçekten gitsin günlerce gelmesin benim için hiç sorun değil. Sevmediğimden veya Arzum olmadığından değil
. Fazladan sorumluluklardan kurtuluyoruz kısa surelide olsa. Siz ne düşünüyorsunuz
. Fazladan sorumluluklardan kurtuluyoruz kısa surelide olsa. Siz ne düşünüyorsunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Kafanız rahat oluyor daha özgür daha istekli oluyorsun çünkü yaptığın işe karışan eden olmuyor
Fazladan sorumluluk dışında gizli örtülü arzular dominant bir kadın olduğun için daha kontrol sende olsun istiyorsun
Hiçbir kadın canı gönülden evde erkek istemez.
Öyle zaten 😂
Helal olsun be. İlk kez doğruyu dürüstçe konuşan kadın.
Kaç günde bir gelir sevgili eşin
Koca da sana meraklıydı
O zaman niye evlendin?
Sen kocanı sevdiğinden emin misin
Çok enteresan bir duygu
Arzun olduğu zamanlar ne yapıyorsun?
Ölsün o zaman mk bir ömür mutlu yaşa
Pompa işi de azdır
Seni doyuramiyordur
Ne alaka be aksine ben sürekli yapmak istemesinden rahatsızım terbiyesizce düşünceni annene sakla
Doggyde sert mi çakıyor sana
güldürdünve düşündürdün
Alıllı hatunsun
Doğru bu arada
Niye ki