Kocamın eve geç gelmesinden mutlu oluyorum?

Kocamı gerçekten seviyorum ama evde koca demek sorumluluk demek. Evde sadece çocuklarimla kalmayı daha çok seviyorum. Yemek ev işi veya birinin altına yatma derdi yok. Herhangi bir erkekle sürekli aynı evde kalmak zaten tükenmek için bir sebep. Yani tek başıma yatmayı bile özlüyorum. Bir koca demek aynı zamanda evin içinde alan kisitlanmasi demek. O yüzden ne kadar geç gelirse bana o kadar kâr. Gerçekten gitsin günlerce gelmesin benim için hiç sorun değil. Sevmediğimden veya Arzum olmadığından değil
. Fazladan sorumluluklardan kurtuluyoruz kısa surelide olsa. Siz ne düşünüyorsunuz
Kocamın eve geç gelmesinden mutlu oluyorum?
Cevapla