Ailevi bir mesela var. Lütfen düzgün ve güzel cevaplar verir misiniz?

Az önce ailecek oturuyorduk. Kaynanam, kayınbabam, kocam, ben.

onlar oğullarıyla ile ilgili şikayetlerini söylediler suratsız olması sürekli mutsuz olması laf çarpıtması, göz devirmesi gibi saygısız olarak nitelendireceğimiz seyler yaslandıkca da insan alınganlastıgı için ağırlarına gitmiş ve konuşuyorlar. Neden üzgünsün neden sürekli yorgunsun ve neden sürekli uyumak istiyorsun diye sordular

Cevabı ise

İki çocuğumuz var biri kız 6 yaşında diğeri erkek 2 yaşında onlar çok yormuş kızımız sürekli hastalanıyor (okula gittiğinden meydan hastalığı diyebilirim) işte acile götürmekten yılmış hep o götürdüğü için be çocuk sürekli hastalık kaptığı ve sonrasında kendi hastalandığı için yorulmuş ve ayrıca oğlumuzda tarzan gibi bağırdığı için yıpranmış. Bu düzenden sıkılmış. Bu adam yani kocam 34 yaşında bu çocuklar onun rızası ile dünyaya geldi. Bende akabinde dedim ki dışarıda çocuğu kanser olanlar var daha büyük imtihanlar var diyor ki evet onlar için küçük olabilir derdim ama benim için büyük benim derdim bu. Tama eyvallah kimse hasta olsun bağırsın istemez çocuğununda 34 yaşına gelmişsin bunlar büyüyene kadar sıkıntıları olacak sen etrafına yaşadığın stresi ve sıkıntıyı yansıtarak evdeki huzuru kaçırmak zorunda mısın? Bunun neresi ne kadar mantıklı? Kayınvalidem dedi ki öyle stresli oluyorsun ki eşine de kötü davranıyorsun ki saygısızca davranıyor bu insan ne kadar olgun sence yıprandım öocuk gibi triplerinden aptal saptal hareketlerinden keşke eşim olmasaydı imkanım olsa ondan uzaklasırım hiç mutlu değilim.

Herkes farkediyor mutsuz olduğunu kız kardeşi geldi mesela bir yanlarına çıkıp sohbet etmiyor ancak yatak odasına geçip saatlerce uyuyor bir onlarla muhabbet kurmuyor ve hani neden böyle olduğunu sorduklarında söylediği şey çocukların onu yordu bu bana hiç mantıklı gelmiyor bir şey yaşanır olumsuz bir şey yaşanır bu sene evet yorabilir üzebilir tamam onu orada bırak ve gityani bu duyguyu günlerce aylarca yıllarca sürdürmenin anlamı var mı bu bunun altını doldurabilecek bir sebep mi bu insanların sana çocuk yap dedi ya da ben mi yap dedim o istedi bu çocuklar dünyaya geldi bu kadar

Ailevi bir mesela var. Lütfen düzgün ve güzel cevaplar verir misiniz?
Cevapla