Düğünüm az kişiyle olacak gibime geliyor?

Eğer evlenirsem düğünümdeki kişilerin az olacağına inanıyorum. Annem hep öyle diyip duruyor canımı sıktı kafama taktırdı. Yok bunun arkadaşları yok, kimsesi yok, ben başkalarının düğününe konvoy oldum bana olmayacaklar çünkü arkadaşlarla akrabalarla konuşmuyorum. Küçük bir olay yaşarsın affeder geçer gidersin. Sürekli ve büyük olaylar yaşıyordum arkadaşlar ve akrabalar tarafından ben de artık konuşmuyorum aramıyorum sormuyorum gezmiyorum onlarla. Hep beni ezmeye kalkıyorlar, kendilerini bir halt zannediyorlar, bir şey oldu mu hep beni suçluyorlar suçum olmasa bile v. b. Ben böyle arkadaşları, akrabaları napayım gerek yok. Ama düğünümde az kişi olacak araba konvoyum olmayacak diye annem dillendirdi kafama takılıyor ya off
Düğünüm az kişiyle olacak gibime geliyor?
Cevapla