Henüz yeni evlendik eşim ablasına kalmaya gitti?

Henüz 4 aylık evliyiz, alışma süreci vs kendimce zor bir süreçti ama ona olabildiğince ılıman yaklasiyordum. Eşim şuanda çalışmıyor evlendigimizde takılan altınları vs olabildiğince bozdurmadan bilezik vs yaptık, kendi evim vardı içi eskiydi baştan sonra neredeyse borçsuz şekilde herşeyi yaptım. Onun kartlarının 45 k benim kartlarimin 40 k genel krediler vs dahil asgari ödemesi oluyor. Onları çalışıp cabalayip bir şekilde ödüyorum. Onun goynunu hosnut etmeye çalışıyorum. Gezmek istediğinde gezinti haftada 1 2 sefer arkadaşlarıyla buluşmak istediğinde minumum günlük 2 3 k veriyorum. Evin giderleri ıvır zıvır 20 25 k oraya ödeme yapiyorum. Hafta sonları veya akşamları haftada 2 3 sefer dışarı çıkarıp yemek yemesi istediği birşeyler varsa onları yapması gezdirmek vs canının istediği şeyleri yaptırmaya çalışıyorum. Anca hanimefendi yetemiyorum. Genelde eve akşam 8 de gelirim.

Şarjım az oldugu için 6.30 civarı dükkanda telefonu bıraktım şarj olsun diye ve yarım saatlik ise gittim. Arabanın gittiğim yerde aküsü arıza veridigi icin orada 2 3 saat yapımı ıvır zıvır uğraştım. Onada haber verdim ben geç kalıcam burada buradayım telefonum dükkanda şarjda. Telefonumu normalde asla yanımdan ayirmayan bir insanım onunda bana normalde guvendigini biliyorum ama hanımefendi bunu sorun etti uzun süre yüz asti sebebini anlayamadigim şekilde. En son 4 5 gün sonra eve gelirken çiçek aldım. Telefonu şarjda bıraktığım için vs vs özür diledim ancak aynı akşamı yine tartıştık aldığım çiçeği çöpe attı. Normaldede bana aşırı güvenen bir insan kızlı erkekler birçok ortamım vardı gecmistede şimdide gece arkadaslarimla dışarı çıkar gezer dolaşır evime dönen bir insan potansiyeli deyim. Arkadaş çevreme kadar tanır ama böyle yapmasını anlamlandiramadim. Neyse sonuna geleyim tartıştıktan 2 3 gün sonra bir kaban beğendi , beğendiği mağaza İstanbul'da olrugu için kartımı verdim ve üstüne 7 8 bin TL para verdim. Gitsin gezsin dolaşsın kafa dagitsin diye, hanımefendi aksam saat 7de bana ben ablamlara geçiyorum birkacgun gelmicem diye mesaj atıyor. Ablası eşi çocukları vs İstanbul'a yeni taşındılar. Verdiğim cevap keyfin nasıl istiyorsa öyle yap oldu baskada bir şey demedim. Ben genel olarak ne yapmaya çalıştığını anlayamadım. Olay açık ve net şekilde anlatmaya çalıştım. Evlilik hayatı olanlar biraz bilgilendirme istiyorum.

Henüz yeni evlendik eşim ablasına kalmaya gitti?
Cevapla