Bugün temizlik yaptım dip köşe ders sadece 2 saat çalıştım kendimi kötü hissediyorum?

Annem şehir dışımda olduğu için evle ilglenmek bana kaldı kardeşlerim de var yemek hazırla etrafı temizle derken gün bitti ve yoruldum derse geçesim gelmiyor uylu bastırdı. Sabah erken kalkıp 2 saat ders çalışmıştım ama kendimi hala kötü hissediyorum. Deneme netlerim çok düşük ve böyle sanki hiç boş vaktimim olmaması lazımmış gibi derse abanmalıım dlye düşünüyorum ama bilmiyorum kendime güvenim hep bi uçurumda
Bugün temizlik yaptım dip köşe ders sadece 2 saat çalıştım kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla