Genel olarak insanları ile anlaşamıyorum. Beni aşırı bir şeylere takan olarak görüyorlar. Halbuki olması gerekeni yapıyorum. Titiz, temiz, eksiksiz iş yapmak istiyorum. Bu zaten olması gereken iken beni sorunlu göstermek için yapılan hata ve eksikleri gördüğüm için bunları bahane ediyorlar.
Çoğunluk tarafından benimsenmiyorum, kabul görmüyorum, sevilmiyorum. Kendi düşük seviyelerine çekmek istiyor kimle karşılaşsam. Misal, sürekli sigara içen , sürekli orada burada cafelerde sürten tiplerle hiç anlaşamam. Kendini geliştirmiş, işini özveriyle yapan insanlara denk gelemiyorum. Kaliteli, kültürel anlamda benim yaşam tarzıma uygun insanları bulamıyorum. Bu ülkede daha cok egoist, zihnen hastalıklı, kendi fikirlerini empoze edip kendini ön plana çıkaran insanlar var. Bu ülkede çoğunlukla fikirler değil insanlar konuşuluyor.
Ben bu ülkeden gitmeyi istiyorum. Para dışında ne gereklidir? Y. lisans mezunuyum, öğretmenim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar