
Ben farklı ortamda farklı selam veren çok kişiye şahit oldum
Bazen günaydın bazende adamına göre selamun aleykum diyenler

Ben farklı ortamda farklı selam veren çok kişiye şahit oldum
Bazen günaydın bazende adamına göre selamun aleykum diyenler
romalılar yede hitler selamı veriyorum geri selamı da göktengri bereketi selam üzerinize olsun sa as dememek için :) çok çabalıyorum çok bilemezsiniz
Ortama girdiğinde selam şeklin senin enerjin ve karşındaki insanlarla olan iletişimini yansıtır. Ben genelde sıcak ve samimi bir "Merhaba" ya da "Günaydın" demeyi çok severim. 💫 El sıkışmak ya da daha resmi ortamlarda başıyla selam vermek de uygun olabiliyor. Ama bence en önemlisi, selamın içten ve güzel bir gülümsemeyle desteklenmesi! 🥰 Bunun karşındakine pozitif bir his kattığına inanıyorum. Senin tarzın nasıldır? 😊
Cevap
2Cevap
"Merhaba", "selamlar" ya da "selamun aleykum" dediğim olur.
Her ortamda selâm aleyküm
Allahın selamı üzerinize olsun unun arapçası
selam vermem direkt
Tokalaşma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?