Selamün Aleyküm... Selamün Aleyküm ve rahmetullahu ve berakatuh... Selam... Merhaba.. Hii dankişön.. Vb...😀Ben ortama göre selamün aleyküm Merhaba, Selam daha çok kullanırım. Ya siz?
Bir ortama girdiğinizde selam verme şekliniz nasıldır?
Selam vermeyi hiiiiç sevmem. Çok boş bir kelime bana göre. Boş yapan biri gibi hissediyorum söylerken, çok yapmacık gibi hissediyorum kendimi. Selam veriyorum ama tabii, isteksiz de olsa veriyorum. İş ortamında büyüklerimin yanına gidince "Selamun aleyküm" diyorum, diğer kişilere genel olarak Halllooo! gibi saçma sapan, şakayla karışık girişler yapıyorum. Bankaya, oraya buraya vs. gidince "Merhaba" diyerek söze başlıyorum.
En İyi Cevaplar