Kayınvalideniz ilk evlilik yıldönümü kutlamanıza dahil olmak istese ne yapardınız?

Kayınvalidemle aram iyi değil patavatsız biri. Mesafe koyduğum için de kötü olan ben oldum. Bir ay boyunca bizimle kaldı ve ilk evlilik yıldönümümüzde eşim dışarı çıkarıp kutlamak istedi. Kayınvalidemse "anneni niye çağırmıyosun" diye sitem etti. Döndüğümüzde de beni niye hiç arayıp sormadınız diye söylendi. Siz olsanız ne yapardınız? Benimle bir gün kavga etti onunla çok muhabbet etmiyorum kendi işlerimle meşgulüm diye. Hakaretlerde bulundu kayınbabamla ikisi. Sorun mesafeli olmam ama mesafeli olmamın sebebini kabul etmiyolar. Çok kalbimi kırdılar ve hala evimde konaklıyo.

Kayınvalideniz ilk evlilik yıldönümü kutlamanıza dahil olmak istese ne yapardınız?
Cevapla