Birinci evlilik yıldönümünüzde kayınvalideniz sizinle kutlamaya gelmek istese ne yapardınız?

Eşimle ilk yıldönümümüz ve kayınvalidem bizde yatılı kalıyor uzun süreliğine. Yıldönümümüzde eşim beni yemeğe çıkardı ve kayınvalidem "insan annesini de çağırır" diye eşimi azarladı. Gece döndüğümüzde de "hiç arayıp sormadınız beni" diye söylendi. Siz olsanız ne yapardınız

Birinci evlilik yıldönümünüzde kayınvalideniz sizinle kutlamaya gelmek istese ne yapardınız?
Cevapla