Arkadaşlar lütfen cevaplar mısınız çok düşünceliyim bu konuda?

Arkadaşlar benim bi hayalim vardı araba almak için altın atiyordum her ay kenarima ve eşimle de aynı zamanda sevgiliydik evlendik nikah yaptık öncesinden ve bana ev alalım dedi sende o altınlarını araba değil ev için verirsin ev buliyim diyordu bende hehe diye gecistiriyordum ama gerçekten ev satın almak için ev buldu ve bende gittim Mayıs ayında tüm altinlarimi sattım ve verdim araba için biriktirdigim altinlari şimdi o kadar pişmanım ki neden bu pismanligi yaşıyorum sizce benim çocukluk hayalimdi o araba ve gittim ev için verdim şu an ailemin evine birkaç günlüğüne kalmaya geldim ve şunu düşünüyorum keşke zamanı geriye alabilsem de hayalimi gerceklestirir bekar kalırdım arabamla istediğim yeri gezer tozardim altıma da güzel bi araba çekerdim keşke o altinlari verip de birde üstüne evlenmeseydim dihr düşündüm durdum hep bu son 1 2 haftadır neden bu düşünce sizce?
Arkadaşlar lütfen cevaplar mısınız çok düşünceliyim bu konuda?
Cevapla