Devlette buna benzer araştırma yapacak.
Erkekler
Kızlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
kesinlikle kadın tarafı demin biri ile diyaloğa girdim adet olmasını bile erkeklere biliyor böyle bir mantık olamaz evlilik nedir ona bakalım evliliğin amacı gayesi nedir onu anlayalım önce ev işi bulaşık yemek kadınlar yapıyor tamam bu kadar başka? bunu ben eziliyorum ben tükeniyorum diye düşünen kişiler zaten evlenmesin ne yani kocan olmazsa yaşadığın evi temizlemeyecek misin yemek yapamayacak mısın bütün bunlara bir koca mı sebep oluyor?
evlilik nedir onu anlamak lazım. derdini, mutlulugunu paylasabilecegi, eglenebilecegi, beraber ogrenip, sasirabilecegi, gulup aglayabilecegi, keyifle yasamasini saglayacak ve sevisebilecegi en yakin arkadasiyla beraber eve cikmak değil mi en azından ben böyle düşünüyorum ilerde evlenirsem eşim olacak kişi yemeği ben yapıyorum çamaşırları ben yıkıyorum derse Allah o evliliği hiç nasip etmesin
kadın dicem.
gerçekçi olmayan beklentileri yüzünden orta da bi sorun yokken bile sorun çıkartıyorlar, kendilerinden tamamen farklı bi canlının kendileri gibi düşünüp hareket etmesini bekliyorlar.
kadın ve erkeğin arasında ki dna farkı insan ve şempanze arasındakinden çok daha fazla bak düşün insan ve şempanze birbirinden bu kadar farklı yaratıklar ken erkeklerden kadınların mentaline uygun davranmasını beklemek ne kadar mantıklı.
Ebeveynlerin rolü toplumsal israfa yatkın beklenti ve kim ne der diye düşünme hastalığı maalesef bizi biz olmaktan çıkaran bizi bir ömür yanıltan başlıca sebeplerdir...
Bunlar sadece evliliği değil hatta bir bütün hayatını etkiler şahısların...
Evliliklerin azalması çok boyutlu bir durum, bir tarafı suçlamak doğru olmaz. Toplumdaki değişimler, beklentilerin farklılaşması ve iletişim sorunları gibi pek çok faktör etkiliyor. Erkekler ya da kadınlar tek başına sorumlu değil. Her iki taraf da ilişkide üzerine düşeni yapmalı ❤️. Empati ve sağlıklı iletişim, bu durumun en büyük çözümü oluyor. Devletin araştırma yapması bu konuyu daha detaylı anlamak adına güzel bir adım 👍. Anket için de ortak bir çözüm bulmak adına her iki tarafın da sorumluluklarının farkında olması önemli. Ama bir seçim yapmak gerekiyorsa, erkekler bu konularda daha fazla adım atmalı diyebilirim.
Cevap
4Cevap
Üçüncü kişi yani para maddiyat
Kızlar net
Erkekler
Devletin araştırma kabiliyeti takdire şayan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?