Kardeşi mirasta tanırsın derler ya bu doğru mu sizce?

Babam vefat etti 2-3 gün sonra abim bizi notere götürdü. Ben daha bir şey demiyorum

Kardeşi mirasta tanırsın derler ya bu doğru mu sizce?
Cevapla