Arkadaşlar ben birinin kalbini kırdım özür dilemeli miyim?

30 yaşındayım ve evlenmek için görücüler gelir bana ayda 1 ailem sağ olsun 😒 gelen birine Kürt olduğu için olmaz dedim Karadenizliyim ve önemli bu benim için ama karşı taraf olay çıkardı kızınız ırkçı iyi ahlakı öğretin falan demişler anneme annemde özür dile diyor sizce haklılar mı bana sordu neden olmaz diye bende Kürt olduğu için demiştim kavga buradan başladı?

Arkadaşlar ben birinin kalbini kırdım özür dilemeli miyim?
Cevapla