İstemeden birinin kalbini kirdim. Ne yapmam lazim? Sizce özür dilemeli miyim?

1 yil kadar once bir tane cocuk gelip bana arkadasinin benden hoşlandığını ve benimle konusmak istedigini söyledi.. cocuk benden 1 yas büyüktü ama tanımıyordum cunku okula yeni nakil gelenlerdendi. Ben de cocugu tanımadığım icin kabul etmedim. Sonra benden hoslanan çocuğun arkadasi tekrardan geldi yanima. Niye kabul etmiyorsun, begenmedin mi dedi? Tam o sirada da benim hoşlandığım cocuk kkarsima gecip bizi izlediği icin strese girdim ve basimdan gitsin diye Yok beğenmedim dedim. Ama söylemeden edemeyecegim cocuk tas gibiydi. Benim oyle dememdeki amacim da sadece basimdan gitmesi ve israrci olmamasıydı, kalbini kirmak degildi. Ama tabi ben bu lafi söyledikten sonra cok pisman oldum ve arkadaslarima gidip özür diliyim öyle demek istemediğimi söyleyeyim dedim. Onlar da bana sacmala , bu sefer de senin ondan hoslandigini düşünür dediler. Ben de bir sey söylemedim çocuğa. Ama vicdan. azabi yasiyorum 1 yildir. Sizce gidip konusmali ve her seyi anlatmali miyim yoksa şimdi söylemem cok mu sacma olur? cocuk belki de takmiyor ama ben cok pismanim. Lutfen yardımcı olun...
İstemeden birinin kalbini kirdim. Ne yapmam lazim? Sizce özür dilemeli miyim?
Cevapla