Sokakta kalacakmışım gibi bir şey var içimde ne yapacağım?

Ailem çocukluğumdan bu yana baskıyla zorbalık şiddetle zorla yanlarında durdum önceden çok korkardım sesimi çıkartmazdım çok eziğim bir anda bana cesaret geldi içimde kafamda bir ses uyandı beynim bütün bana yapılan haksızlıklara ses çıkartıyor uyarılıyorum ve bir anda yıkıcı şekilde kavga ediyorum o kadar nefret birikmiş ki içimde çok üzüldüm yaşadıklarıma yeni fark ediyorum ve evde sanki ben onlara zarar verecekmişim gibi davranıyorlar odamda bıçak var onlardan korktuğum için tutuyorum ve beni suçlamalarından korkuyorum benim hakkımda ileri geri konuşuyorlar sanırım gitmek istiyorum nasıl gideceğimi bilmiyorum bir anda çıkıp gitsem korkar mıyım
Sokakta kalacakmışım gibi bir şey var içimde ne yapacağım?
Cevapla