Nişanlımla soyadını almam diye tartıştım?

Evlenince soyadını almam dedim çünkü iş hayatında herkes o soyadla tanıyor ve zaten soyadım uzun onunki de uzun benimle konuşmuyor nişan atmaya kadar gidecek haklı değil miyim ben ya

Nişanlımla soyadını almam diye tartıştım?
Cevapla