İnsanlar neden özgürlüğünü savunan kadını cezalandırıyor?

İkili ilişkilerde nesneleştirme, kullanmaya çalışma, kendince kurnazlık yapmak vs. Bir de fark ettiğim tuhaf şey insanlar mağdura mesafe koyuyor. Mağdur dışlanıyor. Sadece buraya özgü bence bu.
İnsanlar neden özgürlüğünü savunan kadını cezalandırıyor?
Cevapla