Bana şükür etmem için bir gerekçe söyleyebilir misiniz?

İş yok, güç yok, aile yok, karım yok, çocuğum yok, sevgilim yok, arkadaş yok, para yok pul yok, mal yok mülk yok, tip yok sağlık yok, her tarafım kusurlu doğru düzgün hiç bir uzvum yok, sadece karin tokluğuna yaşıyorum, şimdi bana şükretmek için bir neden söyleyebilir misiniz?

Bana şükür etmem için bir gerekçe söyleyebilir misiniz?
Cevapla