Fikir verir misiniz lütfen arkadaşlar?

ben 2 senedir evliyim eşimle severek evlendik ve 8 aylık oğlumuz var. Eşimin ailesiyle yaşıyoruz, kalabalık bir aile. Eşimin erkek kardeşi, babaannesi, dedesi, annesi ve babası var. Herşeyimize çok karışıyorlar. Doğru herşeyimizi yapıyorlar, alıyorlar ama sonrasında çok konuşuyorlar onu aldım, şunu aldım diye. Herşeyimi eleştiriyorlar, karışıyorlar, bebeğime bakmama bile. Hemen hemen kavga oluyor evde. Eşimin babaannesi dehşet karışıyor. Odamdan bir şey alıp çıkayım hemen elime bakacaktır ne aldım diye. Telefonla konuşayım kim diye soracak, TV sesi kısıp dinleyecek. Bazı huyları iyi ama arada o da. Eşim 1 ay sonra kiralık eve çıkalım diyor rahat olalım diyor. Bunu ben istedim ondan hep ama geçen günkü kavgadan sonra o da istedi. Boğaz eti şişmesi var tedavi alıyorum. Eşimin maaşı biraz az. Ama düşünüyoruz ki, burada sinir stres çekeceğimize ayrı oluruz kafamız rahat olur az yesek bile. Dün eşimin babaannesi beni kayınpederime şikayet etmiş kıyafetlerım ütülenmiyor diye. Halbuki kendiso ütülemeyin demişti. Siz ne düşünüyorsunuz? Eşim ayrılacağını babasına söyleyecek. Babası artık küser mi bilmiyorum. Kalp sorunu var birazcık. Ve eşim için diyor ki banka kredisini ödesinler onlara araba alacağım bilmem ne. Yani anlayacağınız eşim anca kredi ödüyor burafa ve asla bitmiyor. Geleceğimize, kendimize bir şey yapamıyoruz. Darılırsalar da kendi kararları. Ben ailemi bırakıp evlrnebiliyorum eşim yapamıyor mu? Birbitimizin ailesi artık biziz.

Fikir verir misiniz lütfen arkadaşlar?
Cevapla