Ev arkadaşlarımla bu durumu nasıl halledeceğim? Lütfen okuyup yardım edin ya sinirliyim?

Ya ben ve 2 tane kız aynı evde yaşıyoruz. Yüsra diye bir kız var o evin sahibi sayılır yani ev onun ailesinin diğeri betül bir de ben. Neyse yeme içme meselesi ortak değil herkes yemeğini ayrı ayrı alıp ayrı ayrı yiyor. Temizlik malzemelerine gelince sözde ortaktı neyse bulaşık deterjanı bitti 3 gün boyunca bulaşık yıkamadık yani ortak değil mi diyorum cevap vermiyorlar e gidelim alalım cevap yok e biriniz alsın parayı 3e bölelim yine cevap yok en son gittim kendim aldım zaten 60 lira. Sonra çamaşır deterjanı bitti yine aynı durum bu sefer ben bıktım dedim ki temizlik ürünleri de ayrı olsun gittim kendime ayrı yumuşatıcı ve deterjan aldım bu sefer aldığım deterjanı 3 kişi ortak kullanıyoruz. Ya zaten çok pahalı aldım ve 1,5 kilo pahalı aldım ama nasıl olsa bana 2-3 ay yeter dedim bu gidişle yetmeyecek. Su alıyorum ondan içip yemek yapıyorlar. Baharat aldım onu kullanıyorlar. Hatta özellikle betül asla kendine bir şey almıyor. Geçen eve geldim teyzesi vardı bizim evde teyzesinin önüne 1 tabak meyve koymuş o zaman aklıma gelmedi ama şimdi düşününce o buz dolabında bana ait tüm meyveler ben dışında kimse almadı yani demekki benimkini kullanıyorlar. Yüsra ev sahibi zaten ona kızmıyorum çünkü eve ilk yerleştiğimde ilk hafta hep onun eşyalarını kullandım marketin yerini öğrenene kadar. Ama betül ne alaka ben sana bakmak zorunda değilim annen değilim baban değilim. Her gün çamaşır yıkıyor benim deterjanımla. Suyu da kullanıyordu onu mutfaktam kaldırıp odama aldım temizlik ürünlerini de mi alayım? Konuşmaya utanıyorum. Acaba annem evin sahibiyle iletişime mi geçse ne yapmalıyım?

Ev arkadaşlarımla bu durumu nasıl halledeceğim? Lütfen okuyup yardım edin ya sinirliyim?
Cevapla