Bugün küçük bir ergen bana "teyzeee" dedi. Çok alındım. 27'yim ama 22, 23 gibi duruyorum. Birisi size de böyle amca/teyze deyince kırılıp, inciniyor musunuz? 😒😕
Birisi size de amca/teyze deyince kırılıp, inciniyor musunuz?
Aslında anlaşılabilir bir durum Türkiye’de. Bir çok kişinin teyzesi, halası, sayısı veya amcası kendileri ile aynı yaşta veya 3-5 yaş büyük olması, batıya nazaran oldukça yaygındır. O değilde, pazarda koca adamların bana abla veya yenge demelerini çok garipserdim. Artık pazara eşim gidiyor, sorun kökten çözüldü 😅
Ahahah. Bana da öyle diyorlar diye manava gidiyorum. Oradaki Roma sütunu gibi çocuk aplaaamm dedi. O an pazar sevdamı da, manav sevdamı da manabın kapısında bıraktım 😅😅
Pazarda herkes o şekilde hitap etti için takma kafana ya. Müşteri gözüyle baktıklar için belkide beyin artık gördükleri insanları üçe ayırıyor: kadın=abla, teyze erkek=abi, amca ve çocuklar 😅
Yaşımı göstermeme rağmen teyzeler amcalar bana abla diyor genelde. Hiç anlamıyorum bunu ama hep yaşadığım bir şey olduğu için alıştım. Bir de dışarıda bir yere gidince beni görevli veya çalışan zannedenler oluyor. Ama bazen tatlı şeyler de oluyor, mesela bir kadın "sen zevk sahibi birine benziyorsun bana kıyafet seçmem de yardımcı olur musun" diye sormuştu
Yaşı yaşıma yakınsa veya büyükse ben de ona dede diyorum. 18-19 yaşında biri diyorsa dikkate almıyorum. Geçende sitede birine “ Gel, elimi öp evladım. Şeker vereyim.” dedim 18 yaşındaki birine. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yaşlı yaşlı dedeler abla deyince bi dönüp adamın asabını bozma Faruk evladım diyesim geliyor madem ablayız ablalık yapalım diyesim geliyor da az kaldıı
Tatlım, teyzecilik ya da amcalık takılması bazen insanı düşündürse de bunu çok büyütme bence. 😂 Küçükler genelde yaş farkına bakmadan böyle şeyler söyleyebiliyor. Unutma, dış görüntün ve ruh enerjin genç oldukça yaşın onların hitap şekliyle sınırlı değil. 😄💃 Sen ruhunun dinçliğine odaklan ve bu durumu keyifle espri konusu yapmaya çalış. 🌟💕
Abla demeleri gerekiyor benim 18 var o diyebilir kan bağı dışında çocuk yaş grubu da diyebilir yetişkinlerin demesini istemiyorum saygı değil dalga geçmek amacı ile diyorlar
el kadar çocuk okulda sigara içiyor kötü yollara düşüyor ben ona yanıyorum amca desin dede desin umrumda olmaz ben daha gencim onun lafıyla hareket etmiyorum
yoo severim denk geliyor da bende onla takılırım..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
8 ay
Ama sen 40 olanlara amca dersen sorun olmuyodu. Hele burada cok var koca kadın olmuş amca diyo aklınca laf sokuyo. Önceden büyğkkere saygı vardı şimdi yaşıyla vuruyolar insanları. Zaman çok değişti