Bir derdim var? gerçekten yoruldum biktim artik? birisi var onu nasil birakirim gecmiste?2sene oldu artık onu düşünmek istemiyorum?

Yoruldum harbiden

Tüm enerjim buna gidiyor hayatımı yasayamiyorum

Bir derdim var? gerçekten yoruldum biktim artik? birisi var onu nasil birakirim gecmiste?2sene oldu artık onu düşünmek istemiyorum?
Cevapla