Yoruldum harbiden
Tüm enerjim buna gidiyor hayatımı yasayamiyorum
Yoruldum harbiden
Tüm enerjim buna gidiyor hayatımı yasayamiyorum
Cevap
4Cevap
Sende kalan duyguyu aşk sanıyosun ama değil. Profesyonel destek al
Ask sanmıyorum ask hisetmiyorum ki
Adam başkasının koynunda mutluluktan uçuyor, sen neden çilesini çekiyorsun?
Onunla olmak istemiyorum ki
O zamanları özlüyorum
Güzel anılar biriktirdiyseniz aklına gelmesi normal.
Ama sürekli düşünüyorsan durum sıkıntılı
Sürekli yalnızlık hisediyorum
En azından o olduğu zamanlar iyiydi diyorum
Aşıktım enerjiktim zayıftım spor yapıyordum derslerimi yapıyordum bu kadar
Ama şimdi
Ondan sonra biri oldu ve kötü şeyler yaşadım sonra 20 kilo aldım yani şu an kiloluyum
O zamana gmre 15 kilo fazlayım
Ev kirası ödemek zorundayım hiçbir desteğim yok
Bir yandan dersler bir yandan kendi mesleğimde gelişememiş olmam şimdi hepsini halletmeliyim hem iş bulup çalışmalı hem derslere çalışmalı hem de kendimi geliştirmeliyim
Mezun olducam iş bulmalıyım hemen mezun olur olmaz yojsa durum kötü olcak
Bir dr ben bu kadar sene okudum okulu da uzattım travma yaşamıştım diye evden de dışarı çıkamaz durumda anksiyete yaşıyordum 2 sene öyle oldu
Sonra bide şu mezun oluyorum herkes aşkını bulmuş gibi mezun oluyor işi ne yapacakları belli
Ben napıcam
Ben birini bulamadım ne bir arkadaş ne bir aşk
Bana çok kötü davrandı biri vardı arkadaşım sanmıltım ama sevgili oldu benle sonra hayatımı karartı ve terketti gitti yetmedi gittikten sonra 1 sene boyunca hala zarar vermeye beni uzaktan takip etmeye devam etti şimdi ise okulu bırajmıl muhtemelen yurtdışında babası bunu yurtdışına göndercekti ama noldu olan bana oldu ne bir aşk ne bir arkadaş ne bir iş ne de nerde yaşayacağım ne olacağım belli
Sen ufaktan depresyona girmişsin bundan çıkmakta senin elinde.
Kilo vermeye başlamışsın bu güzel haber,
Ailen destek olmuyorsa ya bir ev arkadaşı alacaksın ya da sana destek olacak bir sevgili bulman lazım
Öncelikle oturup bir program yapman lazım, bir anda herşeyi düzeltme şansın maalesef yok, bir sıraya koyup yavaş yavaş hedeflerine odsklanman lazım.
Eğer kabul edersen arkadaşın olabilirim
Farketmez
Ben zaten sevgili yapmak istiyorum ama olmuyor ki
Kimse gelmiyor demiyor işte teklif eden yok
Oda olur illaki önemli olan doğru kişinin olması bence, acı çektikten sonra hayatında birinin olmasının anlamı yok.
ne zaman olcak
Kahin ya da medyum değilim! Arkadaş istersen hemen olabilir ama ☺️
bilmem olur
Bencede olur ama gizlisin
yani biz buna ne yapabiliriz ki? Senin kendi içinde bitirmen gerekrn bir durum.
Yapamıyorum o yüzden sordum
Bacım destek alıyon mu
Piskiyatri mi
Hayır bacım almiyorum
Almalısın saglık bozulur
Bakalım yani yazdım ama daha randevu vermediler belki de hiç vermicekler
Sorun şu ki ona aşk filan yok bende sadece o günlerimi özlüyorum bide onunla olan muhabbetimi o tatlı heyecanı
Bide sanki o benim gibiydi benim erkek versiyorum sanki tam okarak bendi
O yüzden onu daha çok sevdim herkesten çok sevmiştim
Ama yine gelse asla kabul etmem artık hislerim yok ona bir dönem vardı hayatımda o zamana karşı sadece hislerim var
O kişiye değil geçen de gördğm pişmanlık karışık burukluk üzüntü vs oldu ama aşk filan yoktu
O hatta yüzğme bakmayan vebalıymışım gibi benden kaçan çocuk 3 kez 4 kez dönüp dönüp bana bakıyordu ben de içimde şimdi anca bakarsın dedim sanki neymişim ben coronayım vebalıyıö gibi kaçıyordu benden
TANISMA iletisim vs varmiydi sizde oldumu
Evet flört gibi başladı ama sonra redetti
Kızarkadaşımdan hoşlanıyormuş meğerse
Bence unut kendini eritme
Genelde onu düşünmüyorum ama içimde biyerlerde başka biriyle sevgili olduğum zamanlar da bile o vardı
Bilmiyorum niye boyle
Ama o basksına ihanet değil mi
Değil
2 kez ben redettim dedim onu unutmadim diye o usteledi rahatsız ediyordu ama ben fazla yumuşak kalpliyim diye sinir koyamadim o da hayatımın içine edip çıktı hayatımdan ve büyük zararlar vurdu
Daha sürer bu hisler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle güçlü duygular yaşamak gerçekten yorucu olabilir 💔. Geçmişi geride bırakmak zaman alır, kendine karşı sabırlı olmalısın. Öncelikle, kendinle yüzleşmeye çalış. Hangi duygular seni geri çekiyor, hangi anılardan uzaklaşamıyorsun? Bunları fark etmek, çözüm bulmanın ilk adımı.
Kendine yeni bir uğraş bul, hayatına farklı insanlar ve hobiler kat. Meditasyon ya da kendini ifade edebileceğin yazılar yazmak iyi gelebilir. Hislerini önemse ama onlara tamamen teslim olma. Duygular bir nehir gibi akacak, izin ver geçip gitsinler 🍃. Eğer zorluk yaşıyorsan, bir uzmandan destek almayı düşünmelisin. Unutma, iyileşme bir süreçtir ve sen bu süreci başarabilirsin! 🌈